Familia idatzita dago

Eleizalde Ikastolan abian jarri dugu ekimen berri interresgarri hau eta, azken urteotako eskariei erantzuna emanez, FAMILIA-ESKOLA berreskuratu dugu..

Zerbitzu honen xede nagusia, 0-16 urte bitarteko haurren sendiei tresnak eskeintzea da, seme-alaben heziketan bidelagun izan, beti ere beraien eguneroko beharretatik abiatuta. Helburu hortan aurrera egiteko eta prozesu osoan familiak partaide bilakatzeko sortu da, hain zuzen ere, FAMILIA-ESKOLA.

Hezitzaile eta guraso moduan kezkatzen gaituzten edo interesatzen zaizkigun gai desberdinak jorratzen joango gara epeka, hiru etapak (HH / LH / DBH) kontutan izanik. Ikasturtean zehar formakuntza saioak, tailerrak eta formatu ezberdinetako saioak antolatuko dira.

Egutegia

Ekimenen datu gehigarriak eta ordutegiak

Saioen laburpenak

Saioetan emandako informazioa

Iradokizunak

Gurekin kontaktatu. Mezu bat bidali zure proposamena, kezka edo zalantzarekin.

Familia eskola

Hezitzaile eta familia moduan kezkatzen gaituzten edo interesatzen zaizkigun gai desberdinak jorratzen joango gara saio hauetan.  Seme-alaben heziketan bidelagun gara eta horretarako tresnak emango dizkiegu familiei, norabide berdinean  arraun egiteko.