Nabarmendua

Izan berdea, izan jasangarriak

Gaur, ikastolako familiak, herriko bazterrak garbitzera joan gara. Etorkizuna guztion eskuetan dago eta ekiteko garaia da. Izan berdea, izan jasangarria.

Hezkuntza Marko Orokorrak, ekitaldian azpimarratu denez, “ikastolentzako zoru komuna izan nahi du, ikuspegi pedagogiko komun bat ikastola guztientzat”, gerora, ikastola bakoitzak bere errealitatetik abiatuta eta bere errea

Bermeon

Asteburu horretan (17-18-19), herrian antolatzen den azokan parte hartzen dugu.

Ikastolan

KIVA ikastola garela aitortzeko ekintza bereziak antolatuko ditugu egun honetan.

Ikastolan

Kooperatibaren egun handia. Txiki eta helduek ongi pasatzeko eguna. Puzgarriak, dantzak, bazkaria…

Kanpo espazioak Hezkuntza gune

Benetan sinisten dugu naturan gure Konfiantzaren Pedagogia garatzeak maila fisiko, kognitibo eta emozionalean haurren garapena aberasten duela; zientifikoki ere frogatuta dago. Haurren garapen osasuntsu baterako naturarekin harreman zuzena izatea funtsezkoa dela argi dugu. Horregatik, kanpo espazioetan gure pedagogia garatzen joatea da gure helburua

Familia eskola

Hezitzaile eta familia moduan kezkatzen gaituzten edo interesatzen zaizkigun gai desberdinak jorratzen joango gara saio hauetan.  Seme-alaben heziketan bidelagun gara eta horretarako tresnak emango dizkiegu familiei, norabide berdinean  arraun egiteko.