AUTISMOA EZ DA...

2021/03/30

Gure ikastolan baditugu TEA duten ikasleak. Herriko beste ikastetxeek ere. Eta edonongo ikastetxeetan ere egongo dira, TEA duten prebalentzia ume-nerabeen artean %7a baita.

Ikastetxean (oraingoan honetaz ari garelako) TEA  ikasleak edukitzeak, beraien eta besteen premiei erantzuteak, egunaro planteatzen dizkigu hainbat erronka  eta zailtasun. Eta hauei erantzun nahian planteatu izan dugu helduontzako hitzaldi hau: guraso, irakasle, monitore, … pertsona honen hezkuntzan, era zuzenean edo ez zuzenean, parte hartzen dugun edonorrentzat.

Premia eta erantzukizun honetatik, AMATEA elkartearekin batera Ikastolak hitzaldi hau antolatzen du. Ezagutzeak ulertzen laguntzen gaitu, ulertzeak elkarlanera bultzatzen gaitu eta elkarlanak garapena eta hobekuntza dakar. Hemen dituzue, hitzaldiko bideoa eta aurkezpenak eta autismoari buruzko bideo bat.

Mila esker ezagutzeko, ulertzeko eta elkarlanean arituz hobetzeko hurreratu zareten guztioi.

En nuestra ikastola tenemos varios alumnos TEA. También los otros dos centros de Bermeo y me atrevería a afirmar que todos los centros de enseñanza de cualquier lugar, puesto que la prevalencia es de un %7 de la población infantil. Esta circunstancia, la de tener alumnos TEA en la ikastola, la necesidad de responder los retos y dificultades que se nos plantean constantemente a la hora de atender a las necesidades de estas personas y la de sus iguales nos ha llevado a plantear esta charla dirigida a los adultos: padres/madres, profesores, monitores… Personas que de una manera directa o indirecta intervenimos en la educación de nuestros niños/as. Desde esta necesidad y desde esta responsabilidad comunitaria AMATEA (asociación de madres de personas con TEA de Bermeo) y la Ikastola Eleizalde hemos organizado esta charla. Conocer nos ayuda a comprender, comprender nos ayuda a colaborar, colaborar nos lleva a avanzar y a mejorar.  Eskerrik asko por querer conocer, comprender, colaborar y mejorar.

Aquí tenéis el video de la charla, las presentaciones y un video sobre el autismo.

NIK ERE JOLASTU NAHI DUT. HITZALDIA.pptx
YO TAMBIÉN QUIERO JUGAR CHARLA.pptx

Azken albisteak

Agurne Barruso Lazkano da Ikastolen Elkarteko zuzendari nagusi berria. Urte hasierarekin batera hartu du kargua, eta Jose Luis Sukia ordezkatu du eginkizun horietan.
Azaroaren 4an euskalgintzak deitutako MANIFESTAZIOA egingo da Bilbon, 17:00etan Euskaldunatik abiatuta. Manifestazioa euskararen normalizazioaren kontrako oldarraldiaren testuinguruan kokatzen da.
2023-09-29
Hezkuntza Marko Orokorrak, ekitaldian azpimarratu denez, “ikastolentzako zoru komuna izan nahi du, ikuspegi pedagogiko komun bat ikastola guztientzat”, gerora, ikastola bakoitzak bere errealitatetik abiatuta eta bere errea