Arrain azoka 2018

2018/05/18

Hiru egunez 30 erakusketari inguru elkartuko dira Lamera parkean euren produktuak erakusteko. Bisitariek arrain mota desberdinak (kontserbak, arrain izoztua, arrain ketua eta aurrez prestatutako arraina) eta itsaskia ikusi ahalko dute. Egitarau potoloa antolatu du arrain azoka elkarteak asteburu honetarako. Ez galdu aukera!

Arrain_azoka_egitaraua_2018.pdf

Azken albisteak

2024-01-17
Agurne Barruso Lazkano da Ikastolen Elkarteko zuzendari nagusi berria. Urte hasierarekin batera hartu du kargua, eta Jose Luis Sukia ordezkatu du eginkizun horietan.
2023-11-03
Azaroaren 4an euskalgintzak deitutako MANIFESTAZIOA egingo da Bilbon, 17:00etan Euskaldunatik abiatuta. Manifestazioa euskararen normalizazioaren kontrako oldarraldiaren testuinguruan kokatzen da.
2023-09-29
Hezkuntza Marko Orokorrak, ekitaldian azpimarratu denez, “ikastolentzako zoru komuna izan nahi du, ikuspegi pedagogiko komun bat ikastola guztientzat”, gerora, ikastola bakoitzak bere errealitatetik abiatuta eta bere errea